الثلاثاء، 17 نوفمبر 2009

همسة مسلسلات

المدونة بتاعتي وأعمل فيها الي أنا عايزاه
أيوة .. الي أنا عايزاه
خلاص أنا قررت أقلبها مسلسلات .... هو قرار ومش حرجع فيه
مسلسلات يعني مسلسلات
أصل الموضوع حكاية جنة وأختها مش عارفة أحكيها إزاي .. هي معايشة شبه يومية للقصه
طب اكتبها مثلاً اليوم الأول واليوم الثاني وحأعمل إيه في اليوم الطويل ، والقصير ، والي مالوش لازمة وأهو يوم ويعدي وخلاص
لأ ححكيها في حلقات تادادادادا .. الحلقة فيها يوم ، شهر ، سنين .. والحلقات يعني مسلسل
مسلسلات همسة


استنوني مع مسلسل الطريق الى الجنة

هناك 4 تعليقات:

  1. حمدلله على السلامة يا احلى همسة
    نورتى المدونة من جديد
    ومسلسلات مسلسلات اى حاجة المهم ترجعى تنورينا من تانى
    تحياتى

    ردحذف
  2. امممممممم
    انا اهو مستنى الحلقة الاولى بعد الفاصل
    بس يا ريت بلاش اعلانات كتير
    ههههههههه

    ردحذف
  3. همس الأحباب :
    أهلاً ياهمس يا جميل انت اللي نورت المدونة بزيارتك الحلوة دي وبعدين المسلسل اتأخر علشان نأسف لهذا العطل الفني اللي عطل البث بث متقلقش انا جااااااااااااي ان شاء الله
    همسة

    ردحذف
  4. ههههههههههه
    ده عطل فنى ولا فى البث المباشر
    يا رب تكونى بخير
    وكل سنة وانتى طيبة

    ردحذف